onsdag 3 december 2008

Redovisningen

Hej alla:D Nu så är redovisningen klar, vilket känns skönt.

Vi tyckte att det gick sådär, det kunde ha gått bättre men det gick helt okej :)

Responsen vi fick ifrån..

..MOOHVS var: Ni verkade insatta i arbetet. Det om kvinnoförtryck var intressant. Grejjen om FRA verkade inte riktigt genomtänkt. Man hörde inte allt vad de sa. Synd att vi bara fick höra om 2 saker.

..Miss överdos var: FRA-lagen - Pratade otydligt båda två. Förklarade aldrig vad det var för något. Snackade mest ifrån pappret. Verkade oförberedda. Det var bra att de hade skrivit på bloggen.
Kvinnoförtryck - Pratade tydligt. Kanske lite långtråkigt utan bilder. Annars helt okej, bättre än FRA-lagen gruppen


Svar ifrån oss:
FRA-lagen - Vi tycker att vi pratade tillräckligt tydligt, och ifall Miss överdos hade lyssnat ordentligt så kanske de hört att vi faktiskt berättade vad det var för något! (Undra vad de gjorde på våran redovisning?) Vi hade bara tänkt att presentera vad vi hade gjort, och resten får man läsa på bloggen.

Kvinnoförtryck - Vi håller med om det mesta, men det där om bilden.. vi hade en bild i planchen (a) och hade ni några bilder?? - nej, det hade ni inte, eller iallafall inte hildas och ebbas projekt. hah :P.

4 kommentarer:

Miss Överdos sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Miss Överdos sa...

Vi försökte lyssna så mycket som möjligt, men det var lite svårt att höra eftersom ni snackade så otydligt. Vi har aldrig sagt att vår redovisning var bättre än eran. Vi ger er kritik som vi också hade kunnat tänka på.
Ni måste lära er att ta kritik! :)

MOT sa...

okej, jag vet inte hur det va med hur tydligt dom pratade. eftersom att jag stog precis brevid så hörde jag vad dom sa.
haha, jag vet det där om bilden, jag ville bara retas lite eftersom att du varit nervös för det (hilda) :P

//Siri

moovhs sa...

Hmmm som jag kommer ihåg så pratade vi faktiskt om 3 saker kanske ni inte lyssnade? ;D